uskoplje

02.01.2010., subota

Na Ignacijevu putu

Gdje su i što rade: Ante Topić...


Uskoplje.blog.hr želi biti, između ostalog, i svojevrsno virtualno okupljalište Uskopljana, pa, u tom smislu, povremeno donosim i raznovrsne informacije o Uskopljanima koji žive izvan Uskoplja. Dakako, ne odvija se to ni po kakvu sustavu, već, jednostavno onako kako na informacije o Uskopljanima sam nailazim, a ovaj put prenosim što je na stranicama Družbe Isusove o sebi napisao Ante Topić...
Rođen sam 15. kolovoza 1983. godine u Uskoplju, u župi Srca Marijina - Skopaljska Gračanica, od oca Joze i majke Marije. Osnovnu sam školu završio u Uskoplju 1999., a gimnaziju i sjemenište 2003. u Travniku. Filozofsko-teološki studij započeo sam na Vrhbosanskoj katoličkoj bogosloviji u Sarajevu kao dijecezanski kandidat, a diplomirao na Jordanovcu u lipnju ove godine. Zvanje je dar neba i prvi protagonist zvanja je dragi Bog. Zvanje je u početku nejasno, prema njemu se postavljamo bojažljivo, sa strahopoštovanjem, jer držimo da ga nismo dostojni. Zbog takvih razmišljanja krenuti za Isusom, napraviti iskorak u vlastitome životu izazovno je. Ići tamo gdje te Bog treba je žrtva, ali i blagoslov, u tome je bogatstvo poziva i poslanja, umrijeti sebi i živjeti za druge. Tijekom studija razmišljao sam o redovništvu, zanimao se za ignacijevske duhovne vježbe te zahvaljujući tome interesu i savjetima isusovaca iz Sarajeva odlučio sam stupiti u Družbu Isusovu. Cilj mi je Krist, a svećeništvo milosni Božji dar koji iz ljubavi prema Bogu želim primiti.

- 23:55 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga

Linkovi

Lektira